Сьогодні реклама стала двигуном прогресу, але реклама буває різною: ефективною і ні. Ефективна реклама запам"ятовується споживачем і потенційним клієнтом, а неефективна просто перегортається. Чимало помилок у рекламному бізнесі роблять навчальні заклади України, які намагаються у свій рекламний макет запхати усі відомості про навчальний заклад, але забувають про те, що головне не перелік факультетів, а переваги навчального закладу в порівняні з іншими! Саме цим і займається Молодіжний журнал "СТІНА" показує переваги того чи іншого навчального закладу, складає незалежні рейтинги, збирає інформацію від випускників і роботодавців, щодо знань і вмінь випускників того чи іншого навчального закладу. Сьогодні Молодіжний журнал "СТІНА" для майбутніх абітурієнтів склав дивовижний збірник "На допомогу абітуріє
... Читати далі »
Останнім часом сучасні батьки часто від лікарів, педагогів або просто у засобах масової інформації чують про так звану моторику. Що ж це таке і для чого вона потрібна?
Вже давно вчені мужі довели, що з анатомічної точки зору, близько третини площі рухомої проекції скроні головного мозку займає проекція кисті руки, яка знаходиться дуже близько від зони, що відповідає за мову. Саме величина проекції кисті руки і її наближеність до моторної зони дає підстави розглядати кисть руки як „орган, що відповідає за мову”. У зв’язку із цим була висунута теорія про вели
... Читати далі »
За время своего существования журнал "СТЕНА" побывал на различных мероприятиях в нашей стране и за рубежом. Смотрел, сравнивал, учился.
Осенью уже прошедшего года наша команда провела в Киеве первый слэм-фестиваль европейского формата, тоесть без абсурдного эпатажа, пьянок и пуканья в микрофон, ведь слэм это не просто эпатаж это акцент на текст, который автор исполняет так как чувствует. Сегодня это направление стало очень популярным, но почему то за осонову берут черный слэм, а не европейскую традицию категоричности в искусстве, обвиняя старание быть культурным художником как момент непонимания слэма. И снова отправились мы за бугор посмотреть как же ж там проходят подобные события, да и себя показать не мешало бы.<
... Читати далі »
Сьогодні в Україні з’явилося чимало гарних, навіть геніальних речей у музиці, але проблема у тому, що пересічний слухач зовсім не знає про це. Інтернет і багато чисельні виступи у клубах чи фестивалях не дають великого знання, адже більша частина потенційних споживачів сидить вдома чи розслабляється у інших місцях. Інтернет аж занадто великий і аби знайти, треба знати що чи кого ти шукаєш. Українські радіостанції переповнені проплаченими радіоротаціями, телебачення заробляє на багатих попсових дівах з могутніми коханцями тощо. Тому нашу країну заполонила попса, а молоді таланти змушені грати на маленьких
... Читати далі »
Журнал „Стіна” і сайт „Освіта України” www.ukrosvita.at.ua оголошують набір у школу юнкорів (юних кореспондентів). Слухачі школи юнкорів отримають теоретичні знання та практичні навички з написання матеріалів за журнальними жанрами, а також ознайомляться із специфікою Інтернет-журналістики. НАВЧАННЯ БЕЗКОШТОВНЕ! Вдалі матеріали, підготовлені за курсом практичних занять, друкуватимуться в журналі „Стіна” і на сайті „Освіта України” www.ukrosvita.at.ua, а їх автори заохочуватимуться. Після закінчення навчання журнал „Стіна” видає сертифікат, що засвідчує проходження курсу. Записатися у школу юнкорів можна, надіславши листа на електронну пошту: ... Читати далі »