Сьогодні реклама стала двигуном прогресу, але реклама буває різною: ефективною і ні. Ефективна реклама запам"ятовується споживачем і потенційним клієнтом, а неефективна просто перегортається. Чимало помилок у рекламному бізнесі роблять навчальні заклади України, які намагаються у свій рекламний макет запхати усі відомості про навчальний заклад, але забувають про те, що головне не перелік факультетів, а переваги навчального закладу в порівняні з іншими! Саме цим і займається Молодіжний журнал "СТІНА" показує переваги того чи іншого навчального закладу, складає незалежні рейтинги, збирає інформацію від випускників і роботодавців, щодо знань і вмінь випускників того чи іншого навчального закладу. Сьогодні Молодіжний журнал "СТІНА" для майбутніх абітурієнтів склав дивовижний збірник "На допомогу абітурієнту 2010", який обєктивно показує увесь освітній ринок країни і надає практичні рекомендації щодо вступної кампанії і вибору навчального закладу. Врахувавши недоліки цьогорічної вступної кампанії, яка ще триває, ми дослідили освітній ринок, опитали абітурієнтів 2009 року, та випускників цього року і склали практичні рекомендації усім, хто бажає здобувати освіту, адже знання проблем допомагає виявити усі підводні каміння і у нових умовах зробити вірний вибір, зекономивши час і гроші. |