19 березня 2010 року конкурсна комісія Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» визначить переможців проміжного конкурсу на здобуття разових студентських ґрантів імені Ігоря Ткаченка – одного із засновників сучасної PR- та рекламної галузей в Україні. Процедура визначення та церемонія нагородження переможців відбудеться о 17.00 в офісі компанії TNS. Додатковий проміжний конкурс на здобуття разових студентських ґрантів імені Ігоря Ткаченка був оголошений на початку 2010 року з метою відзнаки та стимулювання професійного потенціалу творчої студентської молоді. В рамках конкурсу передбачено два студентських ґранти – в галузі PR та соціології – по 3000 грн. Окрім того, засновники Фонду в рамках конкурсу запровадили дві премії за плідну творчу педагогічну діяльність та надання якісної професійної освіти – викладачам НаУКМА, кураторам студентських робіт, які будуть визначені найкращими в галузі PR і соціології, – по 1500 грн. На конкурс подано шість робіт у галузі соціології та чотири проекти в галузі PR. На здобуття ґрантів в галузі соціології претенденти запропонували аналітичні роботи за результатами обробки масиву даних, наданих компанією TNS, на такі актуальні теми: зміна медіа-споживання українців на прикладі вивчення теле- та Інтернет аудиторії, відвідування закладів громадського харчування, перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні тощо. Проекти в галузі PR охоплюють такі напрями (за умовами конкурсу): розробку концепції внутрішньокорпоративної газети для інтерв’юерів компанії TNS та розробку PR-проекту «Питання перепозиціонування НаУКМА на сучасному етапі». Конкурсна комісія у складі представників співзасновників фонду та профільних кафедр НаУКМА розгляне роботи, заслухає презентації учасників конкурсу авторських проектів і визначить кандидатури переможців уже наприкінці цього тижня.
Стипендійний фонд імені Ігоря Ткаченка заснований в НаУКМА в листопаді 2006 року. Кампанія збору коштів фонду відбувалася в рамках проведення ювілейної виставки REX в пам’ять про Ігоря Ткаченка – великого професіонала, колегу, партнера, друга, близької людини. Фонд впроваджено з метою виявлення та підтримки талановитої молоді та надання щорічних стипендій в галузі PR і соціології для студентів НаУКМА. Ініціатором заснування фонду та його співзасновником виступила компанія «Євроіндекс», засновниками фонду є Сергій Ткаченко, Ольга та Валентина Ткаченко, Володимир Хливнюк, компанії Bounty SCA Ukraіne, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, рекламна агенція «Марсмедіа». З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко. |