Національний університет «Києво-Могилянська академія» та засновники Стипендійного фонду імені Ігоря Ткаченка визначили переможців щорічного конкурсу на здобуття студентських стипендій імені Ігоря Ткаченка – одного із засновників сучасної рекламної, маркетингової та PR-галузей в Україні. Переможцями 2009-2010 навчального року стали: в галузі PR – Дарина Запорожець, студентка 4-го курсу факультету соціальних наук і соціальних технологій спеціальності «Соціологія»; в галузі соціології – Каріна Омельяненко, студентка 1-го курсу маґістерської програми «Соціологія» факультету соціальних наук і соціальних технологій.
Засідання Конкурсної комісії, визначення та урочисте нагородження переможців конкурсу відбулось 9 жовтня 2009 року в офісі компанії TNS в Україні, одним із засновників якої і був Ігор Ткаченко, і яка з 2008 року є провідним партнером дії Стипендійного фонду в НаУКМА. Під час засідання члени журі відзначили загальний високий рівень підготовки студентів-аплікантів конкурсу в галузі PR і соціології, активну участь студентів у різноманітних PR-проектах і суспільно-громадській діяльності, серйозний підхід до написання наукових робіт у галузі соціологічних і маркетингових досліджень, готовність студентів до вдосконалення свого професійного досвіду в галузі PR і соціології.
Стипендійний фонд імені Ігоря Ткаченка був заснований в НаУКМА в листопаді 2006 року. Кампанія збору коштів фонду відбувалася в рамках проведення ювілейної виставки REX в пам’ять про Ігоря Ткаченка – великого професіонала, колегу, партнера, друга, близької людини. Фонд впроваджено з метою виявлення та підтримки талановитої молоді та надання щорічних стипендій в галузі PR і соціології для студентів НаУКМА. Ініціатором заснування фонду та його співзасновником виступила компанія «Євроіндекс», засновниками фонду є Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraіne, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, Володимир Хливнюк, рекламна агенція «Марсмедіа». |