27-28 травня 2008 року на базі Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана відбулася Всеукраїнська міжвузівська наукова студентська конференція, в рамках якої були також вручені призи і премії найкращим студентським роботам в галузі маркетингу, які були представлені на конкурс імені Ігоря Ткаченко „Молодь опановує маркетинг” (журнал „СТІНА” докладно писав про цей конкурс в № 7-8 (2007)). Роботи на конкурс представили студенти НТУ „КПІ” міста Києва, студенти університетів імені Вадима Гетьмана, Східноукраїнського НУ імені В. Даля, Донецького національного університету, Хмельницького національного університету, Харківського політехнічного університету тощо. Грошові премії повезли додому представники Східних вищих навчальних закладів, а також Хмельницького національного університету. На сьогоднішній день, незважаючи на те, що більшість ЗМІ поставили на молоді кліше стосовно її байдужості й не цікавості до науки та культури ми мало не щодня переконуємося в тому, що ця думка є хибною, адже є такі конкурси як „Молодь опановує маркетинг”, ледве не в кожному навчальному закладі вирує наукове життя, влаштовуються наукові конференції, на які з’їжджаються представники з усієї країни і навіть із закордону. Єдина проблема сьогодення – це замовчування наукових здобутків в ЗМІ, адже „цікавіше” писати про спорт, секс та катастрофи. Для кардинальної зміни ситуації і максимального залучення молоді в науковий процес необхідна популяризація даної сфери на рівні публікацій в друкованих ЗМІ та на радіо й телебаченні. Журнал „СТІНА” вже розпочав робити кроки на зустріч науковому прогресу, справа за колегами по перу...
|