|
Главная » 2009 » Липень » 23
Сьогодні реклама стала двигуном прогресу, але реклама буває різною: ефективною і ні. Ефективна реклама запам"ятовується споживачем і потенційним клієнтом, а неефективна просто перегортається. Чимало помилок у рекламному бізнесі роблять навчальні заклади України, які намагаються у свій рекламний макет запхати усі відомості про навчальний заклад, але забувають про те, що головне не перелік факультетів, а переваги навчального закладу в порівняні з іншими! Саме цим і займається Молодіжний журнал "СТІНА" показує переваги того чи іншого навчального закладу, складає незалежні рейтинги, збирає інформацію від випускників і роботодавців, щодо знань і вмінь випускників того чи іншого навчального закладу. Сьогодні Молодіжний журнал "СТІНА" для майбутніх абітурієнтів склав дивовижний збірник
...
Читати далі »
Переглядів:
2619
|
Додав:
ukrosvita
|
Дата:
23.07.2009
|
| |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|