П`ятниця
22.11.2024, 23:02
ОСВІТА УКРАЇНИ
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Регистрация Вход
Меню сайта

Наш опрос
Оцініть роботу Міністерства освіти і науки України , яке очолює Дмитро Табачник
Всього відповідей: 240

Главная » 2009 » Липень » 23

Сьогодні реклама стала двигуном прогресу, але реклама буває різною: ефективною і ні. Ефективна реклама запам"ятовується споживачем і потенційним клієнтом, а неефективна просто перегортається. Чимало помилок у рекламному бізнесі роблять навчальні заклади України, які намагаються у свій рекламний макет запхати усі відомості про навчальний заклад, але забувають про те, що головне не перелік факультетів, а переваги навчального закладу в порівняні з іншими! Саме цим і займається Молодіжний журнал "СТІНА"  показує переваги того чи іншого навчального закладу, складає незалежні рейтинги, збирає інформацію від випускників і роботодавців, щодо знань і вмінь випускників того чи іншого навчального закладу. Сьогодні Молодіжний журнал "СТІНА" для майбутніх абітурієнтів склав дивовижний збірник ... Читати далі »

Переглядів: 2586 | Додав: ukrosvita | Дата: 23.07.2009 | Коментарі (2)

Форма входа

Календарь новостей
«  Липень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz