Київ – 23 січня 2012 року — Компанія «Майкрософт Україна» оголошує про старт конкурсу з програмування «Навчайся граючи» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Києва. Учні будуть створювати ігри, використовуючи спеціально розроблену для цього мову програмування Kodu. «Створювати ігри ще цікавіше, ніж у них грати!», - так каже кожен, хто спробував створити власну гру за допомогою мови програмування Kodu. Інтуїтивний інтерфейс програми відкриває необмежені можливості для дітей і дозволяє проявити свою творчість та спробувати самостійно створити власну гру, перетворюючись з пасивного користувача ігрових програм на активного винахідника ідей та архітектора власних ігрових середовищ. Програмування ігор також спонукає до створення неформальних проектних команд серед дітей, де кожному дістається своя роль: сценарист, дизайнер, архітектор, менеджер, музичний оператор, тестувальник тощо. Разом діти змістовно проводять дозвілля і набувають вкрай необхідних у сучасному житті навичок: командна робота, розподіл повноважень, делегування, креативність, PR та просування готового продукту, збір та аналіз відгуків однолітків. Тож мета конкурсу – підвищувати рівень знання інформаційних технологій серед учнів та розвивати такі навички як логічне мислення, аналітичні здібності, уміння працювати в команді. «Навчання через гру приносить кращі результати та задоволення всім учасникам навчального процесу, а програма Kodu – надає необхідні інструменти для реалізації цього завдання. Окрім того, розвиток цифрових навичок, так необхідних у сучасному суспільстві, починається із наймолодшого віку», - відзначає Ольга Свириденко, менеджер освітньої мережі Microsoft «Партнерство в навчанні». Мова програмування Kodu вже активно використовується у багатьох країнах для розвитку молоді та підвищення рівня цифрової грамотності учнів. Тепер цей досвід впроваджуватиметься і в Україні. У ліцеї №157 Оболонського району Києва вже спробували Kodu та переконалися у тому, що недаремно програмування називають другою грамотністю. «Важливість засвоєння цієї дисципліни не викликає сумнівів з урахуванням тенденцій втілення інформаційних технологій у різні аспекти нашого життя. Kodu демонструє, що комп’ютер може використовуватися для створення чогось нового, для втілення у життя своїх ідей. Навчання через ігри – плідний і перспективний метод, який може з успіхом використовуватися на практиці, особливо з дітьми і підлітками», - ділиться досвідом використання Kodu у навчальному процесі Олена Васяніна, учитель інформатики ліцею №157. Додаткова інформація про конкурс:
Подавати конкурсні роботи можуть учні будь-якого віку загальноосвітніх навчальних закладів Києва всіх форм власності. Роботи подаються у одній з наступних номінацій:
• навчальний проект: доповнює шкільний навчальний матеріал, допомагає краще засвоїти інформацію;
• виховний проект: піднімає важливі соціальні проблеми, надає приклади вирішення соціальних питань, виховує позитивні риси характеру;
• у рамках відзначення місяця безпечного Інтернету приймаються роботи у спеціальну номінацію «Безпека в Інтернеті». Можлива тематика: захист комп’ютера від вірусів, захист персональних даних в Інтернеті, вплив соціальних мереж, небезпека віртуальних знайомств тощо. За результатами конкурсу буде визначено по три переможці у кожній номінації. Учні-переможці, учителі інформатики переможців, а також школи переможців отримають дипломи та призи від компанії «Майкрософт Україна» та партнерів конкурсу. Для участі у конкурсі необхідно:
• Ознайомитись з Положенням конкурсу
• Заповнити реєстраційну анкету учасника
• Завантажити безкоштовне програмне забезпечення для створення ігрових програм Kodu
• Ознайомитись з інструкціями та порадами
• Подати конкурсну роботу у тематичній спільноті KoduCup. Всі зареєстровані учасники отримають запрошення з посиланням для доступу.
Конкурсні роботи приймаються до 15 березня 2012 року.
Переможців буде оголошено під час урочистої церемонії на початку квітня 2012 р.
|