28 травня в КНЕУ відбулось нагородження переможців Всеукраїнсього конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка «Молодь опановує маркетинг». У цьому році переможцями конкурсу і лауреатами других премій (з виплатою по 1000 грн.) стали:
- Катерина Алєксєєва, студентка Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана з роботою на тему «Невизначеність і ризики в маркетингу»;
- Оксана Голубовська, студентка Хмельницького національного університету з роботою на тему «Стимулювання інноваційної діяльності як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства»;
- Людмила Сагер, студентка Сумського державного університету з роботою на тему «Маркетингове дослідження ринку чаю (на прикладі м. Суми)».
Перша і третя премії не були присуджені.
Конкурс студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка вперше було проведено в 2006 році з метою підтримки талановитої молоді, зацікавленої у вивченні та освоєнні маркетингових технологій, визначення рівня отриманих знань у сфері маркетингу, обміну прогресивними методиками.
Основні вимоги до наукових студентських робіт:
- робота має бути спрямована на висвітлення результатів конкретних маркетингових досліджень;
- робота повинна описувати методику збирання даних чи їх обробку;
- аналізувати сегменти ринку;
- давати аргументовані рекомендації щодо впровадження певних маркетингових технологій на основі проведеного аналізу;
- обсяг роботи – 35-45 стор.;
- оригінальність викладу, без абстрактних міркувань, оцінюється не обсяг, а якість роботи.
Конкурс проводиться під егідою Міністерства освіти й науки України. Організаторами конкурсу «Молодь опановує маркетинг» є Українська Асоціація Маркетингу, компанія TNS Ukraine і Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Компанія TNS Ukraine виступає не тільки співорганізатором, але і спонсором конкурсу. Конкурс також підтримує компанія Pravda Research.
До складу журі Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з маркетингу входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової галузей України:
- Ірина Лилик – кандидат економічних наук, директор УАМ, заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», Національний представник ESOMAR в Україні з 2005 року;
- Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу КНЕУ;
- Микола Чурилов – професор, доктор соціологічних наук, генеральний директор TNS Ukraine;
- Олександр Федоришин – кандидат психологічних наук, генеральний директор GfK Ukraine;
- Володимир Паніотто – доктор філософських наук, професор НаУКМА, директор КМІС, президент InMind;
- Марина Гуз – керуючий партнер компанії Pravda Research;
- Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «Богдан»;
- Владислав Стефанишин – директор з маркетингу компанії «Водна техніка»;
- Павло Макаренко – керуючий партнер проекту КУА «Гарант-Інвест»;
- Світлана Гостілова – директор з маркетингу компанії «Владимир Лтд»;
- Олег Синаюк – президент компанії «Нью Імідж Груп».
Виступаючи перед студентами під час нагородження переможців, Микола Чурилов, генеральний директор TNS Ukraine зазначив: «Нам приємно, що в цьому році розширилась географія конкурсу, і в ньому взяли участь студенти з Києва, Харкова, Донецька, Луганська, Хмельницька, Сум. Сподіваюсь, що наступного року ви також надасте наукові роботи, які б містили результати конкретних наукових досліджень, з описом методики збору даних або їх обробки, глибоким аналізом сегментів ринку. І не бійтесь показувати свої роботи керівникам! Звичайно, ми хочемо, щоби в роботах чітко прослідковувалась ваша самостійність, але рецензія наукового керівника також дуже важлива».
Професор кафедри маркетингу КНЕУ Ірина Решетнікова підкреслила: «В цьому році на конкурс були подані більш глибокі й різноманітні за тематикою роботи, ніж в минулому році. Своїми науковими роботами студенти показують, що вони дійсно опановують маркетинг і нові технології».
Всеукраїнський конкурс студентських робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» проводиться щорічно. Студенти, які вивчають маркетинг і соціологію в будь-якому українському ВНЗ, мають право брати участь у конкурсі 2009/2010 навчального року. Останній термін подачі наукових робіт – травень 2010 року. Додаткову інформацію про конкурс можна отримати в Українській Асоціації Маркетингу, в журналі «Маркетинг в Україні», а також на сайтах: www.tns-global.com.ua; http://www.uam.in.ua. |