Під час новорічних свят в телеефір вийшов 5-хвилинний ролик створений Ogilvy Group і ЗАТ «Крафт Фудз Україна» для торгової марки «Корона». Слідуючи світовому рекламному тренду використання так званого розповідного стилю (story-telling) і прагнучи до більш глибокого залучення аудиторії в спілкування з брендом, для іміджевої комунікації був обраний формат міні-фільму. За адресою Koronafilm.com можна знайти усі версії ролику та почитати легенду.
Наразі це перший в Україні приклад використання такого медіа-формату.
«Нічний потяг» – більше, ніж рекламний ролик що переривають розважальну програму. Це своєрідний бренд-досвід: справжнє емоційне переживання комплексу атрибутів та характеристик бренду і занурення у світ «Корони».
– Завжди приємно створювати історію, яка не промайне перед очима глядача за 30 секунд, – каже Дерін Сіл, режисер кінострічки. – В таких роботах завжди є місце для безлічі красивих і чуттєвих деталей, які допомагають зробити історію кохання більш захоплюючою і глибокою.
Розказана історія, з її хвилюючим та захоплюючим сюжетом, дійсно нагадує кіно і, при цьому, передає основний бренд-повідомлення.
– Ті часи, коли глядач просто спостерігав за тим, як хтось на екрані отримує задоволення від продукту поступово закінчуються, – ділиться думками Вілл Раст, креативний директор Ogilvy Group, – Цією роботою ми показали, що ключовий емоційний компонент бренду можна не просто показати на комусь, а можна відчути на собі.
Джерело інформації Новини сумно...