Неділя
04.12.2016, 23:20
УКРАЇНСЬКА ОСВІТА
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Регистрация Вход
Меню сайта

Наш опрос
Який критерій при виборі навчального закладу для Вас є найважливішим?
Всього відповідей: 122


Коледж міжнародної торгівлі
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
УЦ Контакт Комп’ютерні курси на базі НТУУ КПІ
" Дети Индиго " Сайт творческих детей
Главная » 2010 » Лютий » 4 » ПРЕС-ВЕСНА НА ДНІПРОВИХ СХИЛАХ стартує 14-16 травня 2010
ПРЕС-ВЕСНА НА ДНІПРОВИХ СХИЛАХ стартує 14-16 травня 2010
15:49
14-16 травня 2010 р.
Цьогорічна тема фестивалю не залишить поза увагою жодного, бо стосується усіх. Це – «Екологічна культура молоді». Чому саме культура? Бо недостатньо тільки володіти знаннями – потрібно виховувати свідомість та культуру. Чому саме екології? Бо довкілля – це наше життя!
ОРГАНІЗАТОРИ ФЕСТИВАЛЮ:
Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київміськради (КМДА);
Головне управління у справах сім’ї та молоді виконавчого органу Київміськради (КМДА);
Київський Палац дітей та юнацтва
ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ
У програмі Фестивалю традиційні заходи: Газетний та фото вернісажі. Робота відеосалону
Інформаційний ярмарок. Прес-конференція з Оргкомітетом та засновниками Фестивалю
Урочиста церемонія нагородження переможців конкурсної програми VIIІ Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах»
Теплохідна прогулянка переможців та гостей Фестивалю. Форум молодіжних громадських організації та ЗМІ «Молодь та ЗМІ: віч-на-віч». Журналістський марафон «Прес-весна у Всесвіті журналістики».Журналістське розслідування «Нас об’єднав Фестиваль». Станційна гра «Гонка за лідером». Вечорниці для гостей та учасників Фестивалю. Квест для юних журналістів «Екстрим-журналістика». Нагородження переможців журналістського марафону
Підбиття підсумків VIIІ Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Екскурсія «Київ травневий»
З ІСТОРІЇ ФЕСТИВАЛЮ
... 1999 – 2001 роки Прес-толока юнацько-молодіжних ЗМІ м. Києва «Перші кроки у третьому тисячолітті». Понад 400 учасників: редакції шкільних газет, прес-центри, інформаційні комітети рад старшокласників, представники столичних молодіжних ЗМІ, журналісти-професіонали. 2002 рік Прес-толока юнацько-молодіжних ЗМІ м. Києва «Перші кроки у третьому тисячолітті» у рамках Всеукраїнського фестивалю дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», девіз фестивалю «Дві генерації – два погляди». Понад 600 учасників: юні журналісти Києва та регіонів України, журналісти-професіонали, представники столичних та реґіональних ЗМІ, державних та громадських організацій. 2003 рік І Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Понад 800 учасників: юні журналісти України, Польщі, Білорусі, Росії, представники «дорослих» ЗМІ, державних та громадських організацій; 14 номінацій конкурсної програми; започатковано традицію Фестивалю – теплохідну прогулянку Дніпром на честь переможців, гостей, партнерів фестивалю. 2004 рік ІІ Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». 1000 учасників: учні та вихованці загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів освіти, представники дитячих та молодіжних видань України, Польщі, Латвії, Білорусі, Росії, журналісти-професіонали; конкурсна програма за темами «Я та школа», «Я – молодий мешканець свого міста»; дипломантам надаються пільги при вступі до профільних ВНЗ; теплохідна прогулянка Дніпром. 2005 рік ІІІ Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Вперше відбувся форум журналістських поколінь «Молодь та ЗМІ: віч-на-віч». Понад 1000 учасників: представники дитячо-юнацьких ЗМІ України, Росії, Білорусі, Латвії, Німеччини, переможці міжнародних та всеукраїнських журналістських конкурсів, випускники агентства; дипломанти на пільгових умовах стають студентами вишів – cпіворганізаторів фестивалю; теплохідна прогулянка Дніпром. 2006 рік ІV Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Гасло фестивалю «Журналістика – Всесвіт». Понад три тисячі робіт надіслали юні журналісти з України, Росії, Білорусі, Латвії, Німеччини, Кувейту, Канади, Естонії, Молдови, Чехії та інших держав. П’ять переможців конкурсу-фестивалю стали студентами профільних вишів уже в травні, а лауреати отримали в подарунок традиційну теплохідну прогулянку Дніпром. 2007 рік V Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах». Перший ювілей, на який зібралося понад 1000 учасників – юних журналістів Білорусії, Грузії, Латвії, Росії, Румунії, Молдови та багатьох регіонів України. В рамках Фестивалю було проведено творчі конкурси, за тематичними напрямами: «Відкриваю світові світ», «Всесвіт журналістики». Сім переможців вже в травні стали студентами профільних вишів. Для лауреатів та дипломантів, організаторів та гостей – традиційна теплохідна прогулянка Дніпром. 2008-2009 роки VI та VIІ Міжнародний фестиваль-конкурс «Прес-весна на Дніпрових схилах». У рамках Фестивалю юні журналісти взяли участь у журналістському марафоні та журналістському розслідуванні, вечорах дружби. Відбувся форум «Молодь та ЗМІ: віч-на-віч», він об’єднав у команду лідерів дитячих та молодіжних громадських організацій, юнкорів молодіжних ЗМІ та професійних журналістів. У 2009 році організатори фестивалю – агентство «ЮН-ПРЕС» відзначали повноліття з дня заснування. Саме у травні агентству виповнилося 18!
УЧАСНИКУ ФЕСТИВАЛЮ!
Прикрасимо світ, у якому живемо! Усі ми мріємо про те, щоб наша Планета була наповнена чистотою, світлом, любов’ю та турботою, прагнемо чистого довкілля для нашої Землі. Кожен день своїм життям ми вносимо зміни в природу. Молодь, об’єднавши свої зусилля на захист довкілля, здатна сьогодні не тільки прикрасити планету, а й змінити екологічну свідомість людства. Ви, юні журналісти, фотографи, оператори, літератори й ті, хто небайдужі до майбутнього, спроможні особисто допомогти природі, зробити свій беззаперечний внесок у завтрашнє та сьогоднішнє чистої екології. Ви володієте найміцнішими знаряддями людства – словом, яке здатне змінити світобачення людей, об’єктивом фото- та відеотехніки, який часто бачить те, чого не видно неозброєним оком, милозвучною мовою, завдяки якій можна достукатися до людської душі. Місцем зборів небайдужої молоді, за доброю восьмирічною традицією, є Міжнародний фестиваль-конкурс дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах», який щороку об’єднує талановиту молодь із більш ніж десяти країн світу. Фестиваль – це чудова нагода бути почутим, висловити свою думку. Як стати учасником. Це – просто. Надішли нам свій творчий доробок (фільм, журналістську роботу, дитячу газету, фоторепортаж, літературний твір, соціальний проект тощо) за такими тематичними напрямками: «Голосуй за Землю» (як людство плекає планету; шляхи до чистих джерел; зелені легені планети; екологічні проблеми людства; живи, Земле!); «Природа єднає людей» (природа знає краще, якою вона повинна бути; природа – джерело здоров’я; крок до природи); «Як я можу допомогти планеті» (практичні кроки на шляху до чистого майбутнього; культура здорового довкілля; молодіжний екологічний патруль; одними добрими намірами ситий не будеш); «Що буде далі – залежить від нас» (екологія – життя народу; екологічні катастрофи треба попереджати, а не ліквідовувати; здорові діти – здорова планета; виховання екологічно свідомої особистості); «Молодь – за чисту країну» (об’єднання зусиль молоді задля майбутнього; прості й чіткі рішення екологічних проблем , а не тільки констатація їх наявності); «Чистота навколо нас – у наших руках» (збережемо нашу планету; ЕКОманія; екологія без стресу; дієве кредо: чисто не там де прибирають, а там де не смітять; наш вибір – чисте довкілля); «Думай глобально, дій локально» (конкретні дії; запобігати та попереджувати; волонтерські рухи; глобальний порядок денний); «Екологія душі» (янголи милосердя; екологічний імператив); «Здорово жити здоровим» (майбутнє здоров’я людства – в руках сучасних дітей). Бажаємо усім творчого натхнення та успіхів на професійному шляху! Місце проведення: Київський Палац дітей та юнацтва (вул. Івана Мазепи, 13)
Термін проведення: 1 етап – листопад 2009 року - березень 2010 року (учасники конкурсів працюють над творчими роботами); 2 етап – березень - квітень 2010 року (робота журі: оцінювання творчих робіт); 3 етап – 14-16 травня 2010 р. (підбиття підсумків конкурсів, нагородження переможців та проведення прес-толоки дитячих ЗМІ м. Києва) .
Учасники
У Фестивалі беруть участь учні загальноосвітніх навчальних закладів, позашкільних закладів освіти, представники дитячих та молодіжних видань України та країн зарубіжжя: Польщі, Литви, Білорусі, Росії, Німеччини, Грузії , Молдови, Казахстану, Нідерландів, Канади. Вік учасників – 13-18 років Нагородження переможців Лауреатам, які посядуть І місця в номінаціях «Журналістська робота», «Телефільм», «Фоторепортаж», «Літературна робота» надаються пільги при вступі до вищих навчальних закладів, що виступають співорганізаторами Фестивалю; переможці конкурсу-фестивалю нагороджуються дипломами, цінними подарунками.
Жанрові напрями:
1. Журналістська робота Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подається робота в електронному (на дискеті, диску) та роздрукованому вигляді. Стандарт (14 кегль, гарнітура Times New Roman, міжрядковий інтервал 1,5, наявність полів: праве –1,2 см, верхнє, нижнє і ліве 2см). Роботи оцінюються за такими критеріями: - відповідність жанру (стаття, репортаж, інтерв’ю, замальовка, тощо); - актуальність обраної теми; - відповідність заголовка змістові; - уникнення мовних повторів (тавтології) і штампів; - уміння мислити оригінально; 2. Літературний твір Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подається робота в електронному (на дискеті) та роздрукованому вигляді. Стандарт (14 кегль, гарнітура Times New Roman, міжрядковий інтервал 1,5, наявність полів: праве –1,2 см, верхнє, нижнє і ліве 2см).
Роботи оцінюються за такими критеріями: - відповідність жанру (оповідання, нарис, гумореска тощо); - важливість проблеми (ідеї), викладеної у доробку; - стиль літературної мови (вдале використання образних мовних засобів, ідіом, уникнення мовних повторів і штампів); - уміння мислити оригінально. 3. Телефільм Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подаються роботи як індивідуальні, так і колективні, формату VHS, DV, хронометражем до 10 хвилин. Відеофільми оцінюються за такими критеріями: - режисерський хід; - операторська робота; - розкриття теми; - авторська робота; - уміння мислити оригінально; - відповідність обраному жанру. 4. Фоторепортаж Відповідно до запропонованої тематики на конкурс подаються роботи: колективні – від 25 фоторобіт, індивідуальні – від 5. Фотороботи можуть бути чорно-білими або кольоровими, розмір – 15х21. На звороті зазначати: назву роботи, відомості про автора. Фотороботи забороняється наклеювати на картон або оздоблювати. Фотороботи оцінюються за такими критеріями: - розкриття теми; - авторська робота; - вміння відобразити своє бачення у висвітленні теми. 5. Газета Оргкомітету надається шкільна газета, зміст якої відповідає тематичному напряму конкурсу. Газети оцінюються за такими критеріями: - відповідність тематичному напряму; - актуальність інформації, оперативність реагування на шкільні події; - уміння висловлювати авторську думку; - відповідність матеріалів обраному жанру, різноманітність жанрів. - дизайн газети. 6. Копірайтинг у ЗМІ До Оргкомітету подаються рекламні тексти, рекламні статті, прес-релізи, директ-мейли, запрошення, контенти для сайтів відповідно до тематики конкурсу або матеріали про партнерів і спонсорів фестивалю. Робота подається в двох варіантах: електронному (на диску, дискеті) та роздрукованому, у вигляді оригінал-макета. Роботи оцінюються за такими критеріями: · відповідність тематиці; · оригінальність тексту; · стиль написання; · виконання завдання спонсорів. 7. Соціальний проект До Оргкомітету подаються роботи індивідуальні або авторських колективів – соціальні проекти (до 10 сторінок), що мають практичне спрямування, сприяють вирішенню соціально-значимих проблем.
 
Форма проекту:
1. Назва проекту. 2. Інформація про автора (або авторський колектив) 3. Опис проекту ? Мета та завдання ? Форма та план реалізації проекту ? Задіяні ресурси ? Очікувані кількісні та якісні результати (в разі виконання проекту – фактичні досягнення). ? Соціальне значення та післядія проекту 4. Бібліографія проекту
Роботи оцінюються за такими критеріями: · актуальність та соціальне значення; · реалістичність, економічність, перспективність; · використання демонстраційних матеріалів (у разі, якщо проект уже реалізовувався); · оформлення проекту. Усі роботи обов’язково мають бути підписані (ім’я, прізвище, вік, клас, навчальний заклад, гурток, телефон, домашня адреса).
Просмотров: 2729 | Добавил: ukrosvita | Рейтинг: 5.0/7 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Лютий 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДІПК
ІНСТИТУТ ТУРИЗМУ
КИЇВЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ РИНКОВИХ ВІДНОСИН

Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляється системою uCoz