Неділя
04.12.2016, 15:11
УКРАЇНСЬКА ОСВІТА
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Регистрация Вход
Меню сайта

Наш опрос
Чого не вистачає українській освіті?
Всього відповідей: 32431


Коледж міжнародної торгівлі
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
УЦ Контакт Комп’ютерні курси на базі НТУУ КПІ
" Дети Индиго " Сайт творческих детей
Главная » 2009 » Червень » 17 » Визначені і нагороджені переможці конкурсу «Молодь опановує маркетинг»
Визначені і нагороджені переможці конкурсу «Молодь опановує маркетинг»
14:19

28 травня в КНЕУ відбулось нагородження переможців Всеукраїнсього конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка «Молодь опановує маркетинг». У цьому році переможцями конкурсу і лауреатами других премій (з виплатою по 1000 грн.) стали:

 

-         Катерина Алєксєєва, студентка Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана з роботою на тему «Невизначеність і ризики в маркетингу»;

-         Оксана Голубовська, студентка Хмельницького національного університету з роботою на тему «Стимулювання інноваційної діяльності як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства»;

-         Людмила Сагер, студентка Сумського державного університету з роботою на тему «Маркетингове дослідження ринку чаю (на прикладі м. Суми)».

 

Перша і третя премії не були присуджені.

 

Конкурс студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка вперше було проведено в 2006 році з метою підтримки талановитої молоді, зацікавленої у вивченні та освоєнні маркетингових технологій, визначення рівня отриманих знань у сфері маркетингу, обміну прогресивними методиками.

 

Основні вимоги до наукових студентських робіт:

 

-         робота має бути спрямована на висвітлення результатів конкретних маркетингових досліджень;

-         робота повинна описувати методику збирання даних чи їх обробку;

-        аналізувати сегменти ринку;

-         давати аргументовані рекомендації щодо впровадження певних маркетингових технологій на основі проведеного аналізу;

-         обсяг роботи – 35-45 стор.;

-        оригінальність викладу, без абстрактних міркувань, оцінюється не обсяг, а якість роботи.

 

Конкурс проводиться під егідою Міністерства освіти й науки України. Організаторами конкурсу «Молодь опановує маркетинг» є Українська Асоціація Маркетингу, компанія TNS Ukraine і Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Компанія TNS Ukraine виступає не тільки співорганізатором, але і спонсором конкурсу. Конкурс також підтримує компанія Pravda Research.

 

До складу журі Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з маркетингу входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової галузей України:

-         Ірина Лилик – кандидат економічних наук, директор УАМ, заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», Національний представник ESOMAR в Україні з 2005 року;

-         Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу КНЕУ;

-         Микола Чурилов – професор, доктор соціологічних наук, генеральний директор TNS Ukraine;

-         Олександр Федоришин – кандидат психологічних наук, генеральний директор GfK Ukraine;

-         Володимир Паніотто – доктор філософських наук, професор НаУКМА, директор КМІС, президент InMind;

-         Марина Гуз – керуючий партнер компанії Pravda Research;

-         Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «Богдан»;

-         Владислав Стефанишин – директор з маркетингу компанії «Водна техніка»;

-         Павло Макаренко – керуючий партнер проекту КУА «Гарант-Інвест»;

-         Світлана Гостілова – директор з маркетингу компанії «Владимир Лтд»;

-         Олег Синаюк – президент компанії «Нью Імідж Груп».

 

Виступаючи перед студентами під час нагородження переможців, Микола Чурилов, генеральний директор TNS Ukraine зазначив: «Нам приємно, що в цьому році розширилась географія конкурсу, і в ньому взяли участь студенти з Києва, Харкова, Донецька, Луганська, Хмельницька, Сум. Сподіваюсь, що наступного року ви також надасте наукові роботи, які б містили результати конкретних наукових досліджень, з описом методики збору даних або їх обробки, глибоким аналізом сегментів ринку. І не бійтесь показувати свої роботи керівникам! Звичайно, ми хочемо, щоби в роботах чітко прослідковувалась ваша самостійність, але рецензія наукового керівника також дуже важлива».

 

Професор кафедри маркетингу КНЕУ Ірина Решетнікова підкреслила: «В цьому році на конкурс були подані більш глибокі й різноманітні за тематикою роботи, ніж в минулому році. Своїми науковими роботами студенти показують, що вони дійсно опановують маркетинг і нові технології».

 

Всеукраїнський конкурс студентських робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» проводиться щорічно. Студенти, які вивчають маркетинг і соціологію в будь-якому українському ВНЗ, мають право брати участь у конкурсі 2009/2010 навчального року. Останній термін подачі наукових робіт – травень 2010 року. Додаткову інформацію про конкурс можна отримати в Українській Асоціації Маркетингу,  в журналі «Маркетинг в Україні», а також на сайтах:  www.tns-global.com.ua; http://www.uam.in.ua.

Просмотров: 1171 | Добавил: ukrosvita | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Червень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДІПК
ІНСТИТУТ ТУРИЗМУ
КИЇВЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ РИНКОВИХ ВІДНОСИН

Copyright MyCorp © 2016
Сайт управляється системою uCoz