П`ятниця
03.05.2024, 10:03
УКРАЇНСЬКА ОСВІТА
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Регистрация Вход
Меню сайта

Наш опрос
Що потрібно зробити аби припинити штампування спеціалістів вузами України?
Всього відповідей: 542


Коледж міжнародної торгівлі
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
УЦ Контакт Комп’ютерні курси на базі НТУУ КПІ
" Дети Индиго " Сайт творческих детей
Главная » 2009 » Червень » 2 » Іван Вакарчук запропонував шляхи поліпшення хіміко-біологічної освіти
Іван Вакарчук запропонував шляхи поліпшення хіміко-біологічної освіти
15:16

На нараді з питань розвитку шкільної хіміко-біологічної освіти  Міністр освіти і науки вніс пропозиції щодо підвищення якості навчання у школах. «Високі досягнення наших учнів у міжнародних олімпіадах не є ознакою досконалості змісту шкільної освіти. У більш ніж 60 % восьмикласників  столичних шкіл низький та середній рівень знань з природничих дисциплін, — зауважив міністр Іван Вакарчук. — Сьогодні навчання учнів потрібно зосереджувати на здійсненні пошукової діяльності, формуванні предметних та життєвих компетенцій, а не лише на передачі знань».

Проблеми початкової школи переходять в основну та вищу школу. На думку Міністра, всеохопне тестування, яке відбувається другий рік, дає оцінку рівня знань учнів у кожній школі. 

«Ми повинні зробити радикальні кроки в напрямку поліпшення професійного рівня вчителя, — сказав Іван Вакарчук. — Водночас середній рівень кваліфікації багатьох педагогів досить низький. Причини приховані у системі підготовки вчителя. Частина випускників, навчаючись у педагогічному університеті, не планують працювати у школі. У результаті до школи повертаються ті випускники університетів, які не були її найкращими учнями». Міжнародний досвід спонукає до зміни підходів підготовки вчителя. Спершу в класичному університеті готується фахівець – біолог, хімік. Після отримання фахового диплому випускник за рекомендацією університету може продовжити навчання і стати вчителем.  

У нараді взяли участь понад 200 учасників: завідувачі кабінетів біології та хімії обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, вчені, викладачі університетів, методисти районних центрів, вчителі біології та хімії, автори підручників.

Учасники наради обговорили шляхи вдосконалення природничої освіти:

·        поліпшення змісту хіміко-біологічної освіти;

·        поліпшення організації навчального процесу;

·        формування сучасного  кадрового забезпечення навчання природничим дисциплінам у школі.

За результатами наради створено робочу групу, яка узагальнить пропозиції до  плану  дій щодо покращення  якості шкільної освіти.

 

За останній рік у МОН відбулися наради з поліпшення фізико-математичної, історичної освіти, з питань вивчення української мови у школах з навчанням мовами національних меншин, з питань раннього вивчення іноземних мов, предметів художньо-естетичного циклу, українознавчої спрямованості шкільної освіти.

Просмотров: 1450 | Добавил: ukrosvita | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Червень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДІПК
ІНСТИТУТ ТУРИЗМУ
КИЇВЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ РИНКОВИХ ВІДНОСИН

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz