Четвер
28.03.2024, 20:00
УКРАЇНСЬКА ОСВІТА
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Регистрация Вход
Меню сайта

Наш опрос
Що потрібно зробити аби припинити штампування спеціалістів вузами України?
Всього відповідей: 542


Коледж міжнародної торгівлі
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
УЦ Контакт Комп’ютерні курси на базі НТУУ КПІ
" Дети Индиго " Сайт творческих детей
Главная » 2009 » Травень » 19 » Портал „Журнал СТІНА: ОСВІТА УКРАЇНИ” www.ukrosvita.at.ua запрошує до он-лайн дискусії „ЧОГО НЕ ВИСТАЧАЄ СУЧАСНІЙ ОСВІТІ? Українська освіт
Портал „Журнал СТІНА: ОСВІТА УКРАЇНИ” www.ukrosvita.at.ua запрошує до он-лайн дискусії „ЧОГО НЕ ВИСТАЧАЄ СУЧАСНІЙ ОСВІТІ? Українська освіт
15:34

Всеукраїнський молодіжний інформаційно-аналітичний журнал "СТІНА" та перша у вітчизняному Інтернет просторі електронна енциклопедія освіти Портал „Журнал СТІНА: ОСВІТА УКРАЇНИ” www.ukrosvita.at.ua запрошують до он-лайн дискусії „ЧОГО НЕ ВИСТАЧАЄ СУЧАСНІЙ ОСВІТІ? Українська освіта як конкурентноспроможний продукт на ринку освітніх послуг”. У дискусії можуть взяти участь представники навчальних закладів України, представники державних установ, учасники освітнього ринку: студенти, учні старших класів, вчителі та батьки. Підсумки дискусії будуть подані на розгляд Міністерству освіти і науки України.

Дискусія буде відбуватися на освітньому порталі www.ukrosvita.at.ua з 19 травня по 20 серпня 2009 року.
Ваші коментарі Ви можете залишати у цій темі! 
Просмотров: 2279 | Добавил: ukrosvita | Рейтинг: 4.2/8 |
Всего комментариев: 301 2 »
29 Володимир  
1
19 ukrosvita "Розумієте, це як завжди у нас, запозичуємо чиюсь модель (зараз американську), але забуваємо про те, що у них старша школа - це коледж, з якого виходять бакалаврами, а у нас загальноосвітня, з якої виходять ніким. Які Ващі пропозиції???"
Чим була погана система навчання яка існувала при СССР?

Я вважаю, що проблема нашої освіти якраз в тому, що все вимірюється грошима (американська модель). Освіта сьогодні це бізнес і більше нічого. Взагалі інколи мені здається, що весь світ зійшов з ума, і Україна попереду усіх. Замість 10 років навчання 12, замість 5 бальної системи - 12, та хоч 20, що змінилося на краще?


30 ukrosvita  
0
Нічого не змінилося, окрім знань. Ми хочемо не просто дискусії, а конкретних пропозицій, тоді нарешті можна буде перейти від слова до діла.
Одна з моїх пропозицій - це зробити жорсткий конкурс на посади вчителя і викладача, збільшити з/п і прирівняти ці посади до держслужбовців, адже так воно й є. Тоді люди будуть триматися своїх посад

27 Аркадий работодатель  
1
Если уж вы завели подобную дискуссию, на которую я попал ища совсем другое, то хочу сказать следующее: главная проблема Украины - это существование таких вузов как МАУП!!! То, что они оттуда выпускают назвать человеком разумным невозможно! Моя знакомая, не зная украинского языка и вообще имея интелект ниже плинтуса поступила туда и уж скоро наверное магистром будет. Все решают деньги. А как же дальше, кого изволите, господа клепать? Почему вы не выпускаете специалистов? Пусть их будет немного, но они будут. Способные и талантливые должны идти работать, чтобы заработать на образовани5е, а бездари получают дипломы и звания. Мой вопрос министру: до каких пор это будет продолжаться???

28 ukrosvita  
0
Справа не в існуванні МАУПу, а у відношенні до навчання студентів, батьків і викладачів в першу чергу. Усі вони несуть відповідальність за сьогоднішній безлад і невігластво. Зрозумійте, якщо батьки заплатили гроші і не навчили своє чадо, що за ці гроші воно повинно отримати знання, а не папірець, тоді проблема не у вузі, а в суспільстві, якому потрібна терапія і жорсткі вимоги!

26 Юрий  
1
Я считаю, что в образовании самим абитуриентам не хватает сознательности и выдержки. Безусловно есть ряд проблем, которые, к сожалению, подталкивают учащихся к безолаберности: не всегда квалифицированный преподаватель по специальности; система: отксерить у другого и сдать предмет "на шару"; удобные и доступные способы купить контрольную, курсовую и т.д.; принудительная покупка учебного пособия или методички, выпущеного факультетом и т.п.
Если абитуриент пришел на сессию попить пивка или посидеть в кафе напротив, то экзамен, который он провалил – это исключительно его проблема. Между преподавателем и ущачимся должен происходить диалог. И, поверьте, если человек интересуется предметом, то преподаватель обязательно пойдет навстречу и наверняка поделится более расширенной информацией по предмету, которая поможет в будущей специальности.
А не учить базовые предметы по специальности и все время их проплачивать – это вообще глупо. Зачем, собственно, тогда вообще ходить в институт.
Потом такие недоспециалисты жалуются на работодателей и ситуацию на рынке труда и ламают на первой же неделе оборудование за десятки тысяч долларов.

25 Ольга Миколаївна  
1
Ось Ви написали: Українська освіта як конкурентноспроможний продукт на ринку освітніх послуг... Про яку конкурентоспроможність можна говорити, якщо щороку наші вузи випускають 98% невігласів, які навіть свій предмет не знають, адже вчилися і зубрили по конспекту чи здавали сесію за гроші. Інтелектуальний рівень дуже низький. Я роботодавець, і коли до нас на фірму приходять влаштовуватися випускники українських вузів - мені страшно. Глибше копнеш - і все! І справа тут не в досвіді, елементарних знань немає! Що з цим робити? Необхідно в першу чергу контролювати вузи і ретельно на кожній сесії перевіряти знання студентів, а на випускних іспитах створювати кваліфіковану комісію, яка будеперевіряти знання студента і вирішувати чи надавати йому чи їй диплом у цьому році, тим паче державного зразка. держава несе в першу чергу відповідальність за тих, кого випускає на ринок!!!

24 Алекс Сергеев  
1
Действия просты - ужесточить контроль за сотрудниками образовательных структур. В первую очередь уделять внимание их профессиональной и педагогической пригодности. Можно хорошо понимать предмет, но педагогом, способным находить подход к ученикам, при этом не быть - увы, это факт... Если у сотрудников (или претендующих на должность) нет достаточного уровня, нужно этот уровень обеспечить посредством дополнительных тренингов, семинаров и тд.

22 Алекс Сергеев  
1
Не хватает опытных и лояльных преподавателей и учителей. Говорю как бывший школьник, студент и нынешний преподаватель ВУЗа - столько непрофессиональных, ведомых личностными мотивами учителей повидал, что тошно до невероятности...

23 ukrosvita  
0
Какие конкретно действия, по вашему мнению, нужно применить, чтобы избежать в дальнейшем подобных ситуаций?

21 Матвей  
1
Я студент 3-го курса. У меня вот какое предложение - ввести систему оценивания знаний студентов не одним преподом на сессии, а комиссией, а то задолбался доказывать, что я хороший студент одному нерадивому преподу, который меня просто рубит, потому что мы не сошлись во мнениях на историю. так я специально для него достал более 30 источников по вопросу, а он все равно ставит мне незарах за то, что я ошибаюсь. почему я ошибаюсь? Потому, что он навязывает нам свое личное мнение на исторический процес? Надоело. Зато неучам, знающим только свой конспект он ставит максимум. Как это можно обьяснить?

20 Юлія  
1
Я навчалася 10 років і не почуваю,що мені чогось не вистачає у знаннях, а дітям яким випало на долю така напась я щиро співчуваю, інакше не скажеш. Тут рішень не багато може бути - зробити знов 10 років навчання. Або не розтягувати програму, а у ці додаткові два роки включити програму технікуму чи інституту (розділити за рівнем знань дітей - хоча це й не зовсім вірно), а потім зробити можливим автоматом здати іспити для вступу ВНЗ

18 Юлія  
1
З Іриною можу погодитися не на 100 відсотків. Думаю, що 12 років навчання не покращать ситуацію. Те, що програму розтягнули і у дітей буде можливість не самостійно, а у школі і більш досконально вивчати матеріал, то звичайно добре. Але є й інший аспект! Якщо зараз деякі діти "виходять із школи батьками", то що буде, коли за партами будуть сидіти 19-ти рікичні. Будуть почцвати себе зовсім не як учні, а більшічть дівчати будуть вимушені покинути навчання, через вагітність.

19 ukrosvita  
0
Розумієте, це як завжди у нас, запозичуємо чиюсь модель (зараз американську), але забуваємо про те, що у них старша школа - це коледж, з якого виходять бакалаврами, а у нас загальноосвітня, з якої виходять ніким. Які Ващі пропозиції???

17 Ірина  
1
Щодо освіти,я вважаю,програма дуже завищена порівняно з минулими роками,а часу на її вивчення не збільшили.Може,із введенняи дванадцятирічної системи навчання це і вирівняється,але ми 10 років училися "галопом по Європам".Також мені незрозумілою видалался постанова про те,що одинадцятикласники повинні завершити всі теми на місяць раніше.Ми їх,звичайно,закінчили,але так,що на плечі випускників,крім підготовки до ВНЗ,лягла ще колосальна самоосвітня робота по вивченню нового матеріалу,бо в школі на нього часу обмаль.Це нераціонально і дуже важко.Треба якось розподілити програму так,щоб і обєм нового матеріалу в одинадцятих класах відповідав часу,відведеному на його вивчення.
І ще дуже турбує фаховий рівень вчителів.У своїй школі я знаю декілька вчителів,які не можуть навіть пояснити розвязання задачі чи якесь правило!Я б хотіла запропонувати введення якогось контролю фахового рівня учителів,наприклад,щорічно,а результати не приховувати від учнів.Також можна проводити анонімне голосування серед учнів з відмічанням учителів,які,на їх думку,не знають матеріалу.Звичайно,деякий відсоток таких відповідей буде несправедливи,може, у когось просто виникла неприязнь до даного вчителя,але більшість учнів оцінюватимуть обєктивно.Ми ж не дурні і не сліпі,і якщо вчитель математики приходить на урок(До якого,доречі,треба готуватися!) і не може сказати учням формулу,бо не знає,і це повторюється систематично,такий учитель,на мою думку,не має права навчати дітей,а вони від нього знань ніяких не отримають.Можна заперечити,що всі формули знати неможливо,але на те він і учитель,я як їх не знаю,так в учителі і не іду!Це більше турбує зараз,ніж викладання етики в школі.Нащо тоді батьки,вони також повинні виховувати своїх дітей,а не перекладати все на плечі школи,школа потрібна для того,щоб давати знання,а вона поки що і цього не може зробити на всі 100% через недосконалість системи.

1-10 11-20
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Календарь новостей
«  Травень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Поиск

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДІПК
ІНСТИТУТ ТУРИЗМУ
КИЇВЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ РИНКОВИХ ВІДНОСИН

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляється системою uCoz